آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

عملکرد نامطلوب جهانبخش در بازی فاینورد و تونته

  • کد خبر: ۱۴۷۹۴۳
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
عملکرد نامطلوب جهانبخش در بازی فاینورد و تونته
علیرضا جهانبخش نتوانست عملکرد مثبتی برای تیمش در برابر تونته داشته باشد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، عصر امروز فاینورد در ادامه رقابت‌های اردیویسه، لیگ هلند به مصاف تونته رفت و به تساوی یک بر یک رضایت داد. علیرضا جهانبخش در این بازی نتوانست با وجود حضور در زمین از ابتدا عملکرد خاصی داشته باشد.

در این مسابقه علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی حضور داشت و ۷۶ دقیقه بازی کرد.

طبق آمار سوفااسکور، جهانبخش در این مسابقه نمایش خوبی برای فاینورد نداشت و جزو بازیکنان ضعیف میدان نام گرفت.

ستاره ایران در این بازی ۳۹ بار توپ را لمس کرد و آمار دقت پاس ۶۵ درصد را به ثبت رساند. یک پاس کلیدی در این دیدار داشت که به گل بدل نشد و مهمترین لحظه بازی جهانبخش بود.

جهانبخش یک شوت به دروازه نیز زد که در چارچوب بود و با مهار دروازه‌بان حریف مواجه شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->